Forum Audi Q
Audi Q3, Q5, Q7 - Forum techniczne => Diagnostyka VAG => Wątek zaczęty przez: Konti_PL w 17.12.2010 19:17 Grudzień 2010
-
Cześć,
Chce kupić VAG-a tylko ze nie wiem jakie będzie pasowało do Q7.
Dziękuję.
-
Helou ;-)
Interfejs VAG CAN Commander 5.1 FULL + EDC15x/ME7x + K Line
http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can-commander-51-full-edc15xme7x-line-p-69.html
Koszt 150 zł ;-)
-
Ja polecam to:
http://www.vcds.pl/index.php?mod=sklep&item=6 (http://www.vcds.pl/index.php?mod=sklep&item=6)
-
Jakby co, to mam do sprzedania kabel do diagnostyki Q7. Zainteresowani proszę o kontakt na PW lub mailowo na kable.przewody@gmail.com
-
Helou ;-)
Interfejs VAG CAN Commander 5.1 FULL + EDC15x/ME7x + K Line
http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can-commander-51-full-edc15xme7x-line-p-69.html (http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can-commander-51-full-edc15xme7x-line-p-69.html)
Koszt 150 zł ;-)
Pytanie, jest to w miare dobra i sprawdzona rzecz? czy dla przecietnego Kowalskiego jest to proste do wykonania<podpiecie i diagnostyka>?
-
Helou ;-)
Interfejs VAG CAN Commander 5.1 FULL + EDC15x/ME7x + K Line
http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can-commander-51-full-edc15xme7x-line-p-69.html (http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can-commander-51-full-edc15xme7x-line-p-69.html)
Koszt 150 zł ;-)
Pytanie, jest to w miare dobra i sprawdzona rzecz? czy dla przecietnego Kowalskiego jest to proste do wykonania<podpiecie i diagnostyka>?
a jaka aplikacja to obsluguje?
Piotrek a po co taki kabel przecietnemu kowalskiemu, ktory nie zrozumie tego co jest na ekranie?
Nawet jak podepnie i zdiagnozuje to moze sie okazac ze nie da rady usunac wszystkich bledow bo opcja "kasuj wszystkie" nie zawsze na to pozwala ;)
-
Coraz czesciej przecietny Kowalski zaczyna dlubac przy swoim aucie bo a) chce cos ulepszyć , a nie chce od razu jechac do serwisu b) chce powiekszyc swoja wiedze teoretyczno-praktyczna o swoim aucie:) Od czegos sie zaczyna,moze dlatego; )
-
Coraz czesciej przecietny Kowalski zaczyna dlubac przy swoim aucie bo a) chce cos ulepszyć , a nie chce od razu jechac do serwisu
no to moze przecietnego kowalskiego torche kosztowac, bo zmiany kodowan sterownikow to nie zarty. znam przypadki gdy po takich "ulepszeniach" auto trafia na lawecie do serwisu bo jest calkowiscie za lock'owane
b) chce powiekszyc swoja wiedze teoretyczno-praktyczna o swoim aucie:) Od czegos sie zaczyna,moze dlatego; )
ja proponuje najpierw czytac, czytac i jeszcze raz czytac i korzystac z wiedzy innych. najpierw wiedza a potem praktyka
-
Gdy pisałem pierwszego posta w tym temacie to byłem totalnie zielony. W trakcie gdy czekałem na odpowiedź uzylem wujka google i poczytałem o tym. Poza tym, nikt nie powiedzial,ze od razu chcialbym zmieniac wszystko . Myslalem np o odblokowaniu "MMI settings" i pokreceniu sie w nim, do czego tez znalazlem opis. I przyznaje,masz racje, wiele jest sytuacji rzucania sie na gleboka wode nie majac zielonego pojecia o czyms , ale to jest tez kwestia rozumu w glowie...
-
niestety przecietnemu kowalskiemu do einsteina daleko :-)
A tak na serio to w MMI Setings nie ma nic ciekawego - no chyba ze chcesz miec np wyswietlanie poziomu naladowania aku.
Lepsze rzeczy znajdziesz w adaptacjach poszczegolnych sterownikow.
W zegarach np mozesz ustawic wyswietlanie temp oleju (bardzo przydatna rzecz) i procedure testowa zegarow.
Po wlaczeniu zaplonu wskazowki wykonuja pelen obrot i wracaja w pierwotne polozenie (tak jak kiedys w imprezach) - super to wyglada :)
-
wiem wiem,widzialem to;) i efekt faktycznie jest bardoz fajny :)
-
jak Q7 czy inne modele Audi po 2004 roku to tylko interfejsy obsługujące szynę CAN, czy jak najbardziej tylko i wyłącznie VCDS lub VAS, moim zdaniem najlepszym z nich jest VCDS gdzie wiekszosc użytkowników grupy Vag uzywa VCDS'a, jesli ktos by potrzebował pomocy z zakupem lub wiecej informacji na temat działania VCDS to zapraszam na PW lub temat mozna kontynuwwac ponizej!
-
Witam
Posiadam kabel VAG CAN Commander ,jakim programami (freeware) mogę się pobawić żebym mógł sprawdzić:
Funkcje serwisowe (funkcje specjalne):
-Korekta przebiegu zapisanego w Liczniku
-Odczyt i Korekta przebiegu zapisanego w Silniku (diesle EDC15x)
-Odczyt/Zapis kodu PIN z Immobilizera
-Odczyt kodu PIN z Silnika(działa tylko na systemie XP32bit)
-Wlaczanie/Wylaczenie Immobilizera
-Programowanie Immobilizera
-Dodawanie kluczykow bez znajomosci kodu PIN Immo
-Odczyt Security Access Code, Login WFS
-Odczyt/Zapis/Edycja EEPROM ECU Licznika/Immobilizera i Silnika
-Odczyt pamieci Flash ECU EDC15x, EDC16x, ME7x, MED951, MED751
-Odczyt pamieci z niektorych innych modulow np. ECU, EZS-Kessy
-Kasowanie Crash Data w Airbagach
-Aktywacja MMI TV w Audi Q7
-Odczyt i kasowanie bledow ze wszystkich modulow
-Diagnozuje adresy od 0x01 do 0x80
dziękuje i pozdrawiam
-
Nikt nie pomoże?
-
Can commanderem z allegro nie zrobisz tych rzeczy. Część z nich będziesz w stanie zrobić kablem pod vcds 11.11 koszt takiego kabla to ok 500zł ale vcds śmiga ci w pełnej krasie:) Korekta liczników to osobne kable i osobne oprogramowanie drogie zabawki.
-
Dziś kodowałem VCDSem 16.8 od chińczyków.
Na aliexpres za około stówę można kupić.