Forum Audi Q

Audi Q3, Q5, Q7 - Forum techniczne => Diagnostyka VAG => Wątek zaczęty przez: TMD S w 15.01.2020 11:46 Styczeń 2020

Tytuł: VCDS błąd 03029
Wiadomość wysłana przez: TMD S w 15.01.2020 11:46 Styczeń 2020
Witam jeszcze raz wszystkich,

jako "nowy" jest to mój pierwszy temat więc jeżeli będą błędy to proszę o wyrozumiałość.

Temat dotyczy błędu 03029 za pomocą VCDS.

Ostatnio podczas skanowania za pomocą VCDS wyskoczył mi tylko 1 błąd:
56-Radio
Znaleziono 1 błąd:
03029 - Subwoofer (R157)
            011 - Przerwa w obwodzie
            Ramka zamrożona

Dodam że radio-MMI działa bez problemów, włącza i wyłącza się, gra, ścisza i pogłaśnia, łączy się z smartfonem za pomocą bluetooth, głośniki nie charczą i nie trzeszczą.

jest to Audi Q5 8R 2.0 TDI quattro (170 KM) 2009/2010, MMI 3G- kolorowy, między zegarami również kolorowy wyświetlacz z pełnym FIS.

Pytanie: jeżeli ktoś z Was miał taki przypadek to gdzie szukać przyczyny rozwiązania tego problemu ?

Z góry dziękuję za podpowiedzi i sugestie - pozdrawiam.

Tytuł: Odp: VCDS błąd 03029
Wiadomość wysłana przez: TMD S w 15.01.2020 11:52 Styczeń 2020
Dodam, że błąd 03029 po skasowaniu powraca jak bumerang - wraca po każdym skasowaniu.
Jeżeli macie jakieś sugestię bardzo proszę o info.
Tytuł: Odp: VCDS błąd 03029
Wiadomość wysłana przez: Andrzej w 17.01.2020 02:15 Styczeń 2020
Tomku... a czy na pewno nie ma problemu z akumulatorem? Pożycz, zmień, usuń bład i sprawdź. Często bywa z subwoofer'em / akumulatorem Audi.
Tytuł: Odp: VCDS błąd 03029
Wiadomość wysłana przez: TMD S w 17.01.2020 06:37 Styczeń 2020
O tym nie pomyślałem, dobra sugestia Andrzeju - sprawdzę. Jest jeszcze to ciekawe, że przy każdym nawrocie błędu zauważyłem, że napięcie przy ramce zamrożonej VCDS wskazuje raz 14,5V następnie 11,3V potem 13,7V i znowu 14,5V -  weekend się zbliża więc będę walczył z tą ciekawostką problemową. Ponadto przy wcześniejszym skanowaniu takiego błędu nie miałem. Miałem usterkę alternatora (02252-Alternator 004-Brak sygnału/brak komunikacji - niskie napięcie ładowania) ale została usunięta (przegląd całego całego alternatora i wymiana regulatora napięcia BOSCH BR14-C-L F OOM 144 197) i napięcie powróciło na poziomie 14,6V-14,7V (również w blokach pomiarowych VCDS w kanale 19 bloki 018, 019, 020) - pytanie czy też to ma związek z tym powracającym błędem ?