Forum:
Audi Q3, Q5, Q7 oraz Audi A6 i Audi A7.
994
wiadomości -
302
wątkach, -
219
użytkowników
Welcome,
Guest
.
Please
login
or
register
.
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Forum Audi Q
»
Audi Q3, Q5, Q7 - forum podstawowe
»
Jestem nowy , tutaj się witamy :)
»
REGULAMIN FORUM AUDI Q7 KLUB POLSKA
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: REGULAMIN FORUM AUDI Q7 KLUB POLSKA (Przeczytany 12563 razy)
Andrzej
Administrator
Klubowicz Audi Q
Audi Q Klub Polska
Imię:: Andrzej
Miasto:: Legionowo
Model:: Audi
Rodzaj Paliwa:: Benzyna
REGULAMIN FORUM AUDI Q7 KLUB POLSKA
«
dnia:
17.12.2010 23:30 Grudzień 2010 »
Regulamin Polskiego Klubu Audi Q7
Jako klubowicz jesteś zobligowany znać poniższy regulamin.
1. Masz prawo do posiadania i wyrażania swoich poglądów. Inni mają dokładnie takie samo prawo - szanuj to. Sposób wyrażania swojego zdania świadczy o Tobie - Twoim dobrym wychowaniu lub chamstwie.
2. Nickname nie jest niczyją własnością, jednak niegrzecznie jest używać nicka, który jest kojarzony z inną osobą.
3. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety a także zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego. Forum ma służyć wymianie poglądów i informacji, ale w sposób kulturalny i z poszanowaniem odbiorcy. Użytkownicy nieprzestrzegający tej zasady zostaną natychmiastowo usunięci (zbanowani).
4. Prywatnym animozjom dawaj wyraz wyłącznie w listach prywatnych. Nie ma nic bardziej denerwującego i żenującego, niż oglądanie grona publicznie wyzywających się osób. Za złamanie tej zasady użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.
5. Nie obrażaj nikogo, staraj się tego nie czynić publicznie nawet gdy masz ku temu powody. Zanim publicznie kogoś ocenisz w jakikolwiek sposób, przemyśl to na spokojnie i dwukrotnie. Za złamanie tej zasady użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.
6. PISANIE WIELKIMI LITERAMI jest uznawane za krzyk i niezgodne z netykietą.
7. Aby przekazywać swoje emocje powinieneś używać emotikonek.
8. Staraj się pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy po opublikowaniu wiadomości na forum, użyj opcji "edytuj", aby je poprawić. Nagminne łamanie zasad ortografii będzie karane ostrzeżeniem.
9. Unikaj odejścia od głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (Offtopic, OT, "ad personam"). Częste, bezmyślne, nic nie wnoszące do tematu odpowiedzi są zabronione i mogą skutkować ostrzeżeniem.
10. Użytkownik może maksymalnie dostać 6 ostrzeżeń, po przekroczeniu tej liczby zostanie zablokowany, zawieszony czasowo.
11. Uzupełnij bardzo rzetelnie informacje w profilu dotyczące Twojej osoby i auta.
12. Przed napisaniem pierwszego posta przedstaw się nam, swoje auto i przywitaj w odpowiednim dziale.
13. Zanim napiszesz nowy temat w poszukiwaniu pomocy technicznej sprawdź czy już takiego nie było. Przejrzyj forum, użyj opcji szukaj. Pamiętaj, to Twój obowiązek!
14. Jeśli nie uda Ci się odnaleźć odpowiedzi w archiwum napisz nowy temat w odpowiednim ku temu dziale ( patrz opisy działów na forum ) w sposób jasny, zrozumiały, opisujący problem i za razem krótki. Zabronione jest pisanie tytułów typu: POMOCY, MaM PrObLem !!!!!!!, !!!! help !!!!! itp. Nie używaj wielu znaków interpunkcyjnych pisanych po sobie zarówno w tytułach jak i samych postach.
15. Obrazki, zdjęcia należy przede wszystkim umieszczać za pomocą darmowych hostingów generujących miniaturowe kody na forum. Znajdziesz takie pod adresem
www.logosik.pl
lub
www.imageshack.us
, a w ostateczności jako załącznik do tematu, posta.
16. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do dodania na forum - nic nie pisz. Absolutnie zabronione są posty typu "racja", "wow" , "hehe", "to smutne" , "ja bym to olał" , "kiedyś też tak miałem" itp. Pamiętaj, aby usilnie nie zdobywać ilości postów. Wykrycie takiego zachowania przez administratora pozbawi Cie nie tylko wszystkich postów, ale i konta.
17. Wpłaty klubowe i ich wysokość są dobrowolne i mają na celu wsparcie finansowe w utrzymaniu i rozwoju Polskiego Klubu Audi Q7. Administracja nie ma obowiązku oddawania wpłat w przypadku wykazania takiej chęci przez użytkownika.
18. Motywy graficzne w podpisach nie mogą przekraczać wielkości 350 x 70 pikseli i wagi 100 KB. Dozwolone formaty to jpg, jpeg, gif. Awatary nie mogą przekraczać 100 x 100 pikseli i wagi 20 KB. Dozwolone formaty to jpg, jpeg, gif.
Zabrania się pisania całości postów boldem , kolorem czerwonym, lub innym z pominięciem czarnego z wyjątkiem zaznaczania, podkreślania istotnych i uzasadnionych fragmentów tekstu. Koloru czerwonego używać mogą jedynie moderatorzy i administratorzy forum.
19. Administracja forum ma prawo usunięcia postu, tematu, a w skrajnych przypadkach konta, oraz uruchomienie banicji bez podania przyczyny
20. Redakcja Polskiego Klubu Audi Q7 nie ponosi odpowiedzialności za posty pisane przez użytkowników. Nie ponosi również odpowiedzialności za oferowane towary i usługi w dziale "Ogłoszenia" , oraz za zawieranie wszelkich transakcji za pośrednictwem naszego forum. Każda transakcja powinna być finalizowana na Allegro.pl
21. W dziale pt: "Zloty, spoty i grupy lokalne" :
a) zabrania się umieszczania tematów i postów nie związanych stricte z tematyką lokalną. Wszelkie tematy techniczne, czy też nielokalne powinny znajdować się w odpowiednim ku temu dziale w otwartej, ogólnej części forum. Organizacja spotów i zlotów ogólnopolskich, innych niż lokalne możliwa jest tylko za zgodą i widzą administracji.
b) moderatorzy i administratorzy mają pełne prawo moderacji działu "Spoty, zloty i grupy lokalne".
c) opiekun działu, któremu rangę taką nadaje administracja forum, ma prawo do równoległej moderacji wraz z grup moderatorów. Uprawnienia jednak, otrzymuje tylko dla swojego działu, czyt. grupy lokalnej. Administracja zastrzega sobie prawo do odebrania uprawnień moderatora i rangi opiekunowi.
d) w dziale tym obowiązuje używanie tagów w tytułach tematów. Tagi to nazwy miast w kwadratowych nawiasach. Przykład:
[Warszawa] Spot 23.05.2009 w centrum
[Poznań] Grill nad jeziorkiem
[Gdańsk] Impreza maniaków Q7
[Popidówki dolne] Zlot 13.12.1008
[Łódź] Większe Kontrole policji
22. Zabrania się reklamowania serwisów, stron internetowych, portali, klubów i wszelkich przedsięwzięć konkurencyjnych na forum Klubu Audi Q7 bez zezwolenia administracji.
23. Administracja ma prawo do wysyłania newslettera klubowego na podany podczas rejestracji Twój adres e-mail.
24. Wybrane działy forum posiadają dodatkowy, podrzędny przyklejony, widoczny regulamin działu. Jesteś zobligowany zapoznać się z każdym z nich. Dla przykładu - w dziale OGŁOSZENIA widnieje regulamin działu określają wymogi dodania ogłoszenia. Sprawdź zatem podrzędny regulamin każdego działu ( jeśli istnieje ), zanim napiszesz nowy temat. Nadrzędnym, ogólnym, uzupełniającym nieokreślone kwestie regulaminem każdego działu, jest niniejszy regulamin.
25. Reklama na forum. Umieszczenie każdej komercyjnej reklamy możliwe jest tylko za wiedzą i zgodą administracji. Jako reklamę komercyjna rozumie się. Chiptuning, hamownię, sklepy, warsztaty, usługodawców, sprzedawców, firmy, etc.
26. Za nie przestrzeganie niniejszego regulaminu administratorzy mają prawo przypisywania ostrzeżeń w efekcie których konto użytkownika w kilku etapach zostaje zawieszone czasowo, zablokowane, a finalnie usunięte z uwzględnieniem banicji.
27. Ogłoszenia sprzedaży części/usług są możliwe tylko w dziale do tego przeznaczonym i dla użytkowników forum , których liczba postów technicznych jest równa lub większa niż 50.
Wszystkie ogłoszenia nie znajdujące się w tym dziale będą automatycznie kasowane (dotyczy to zarówno ogłoszeń w tematach jak i podpisach). Z wymogu takiego zwolnione są jedynie osoby upoważnione przez Administratorów klubu i społeczność Super Userów.
28. Zabroniona jest rejestracja i używanie na forum oraz na portalu podobnych nicków, nicków obraźliwych oraz podszywających się pod innego użytkownika lub reklamujących swoją nazwą firmy/usługi.
29.Nick zarejestrowany z datą wcześniejszą jest priorytetowy i względem takiego kolejne będą usuwane lub zmieniane na inną nazwę odbiegającą od nicku priorytetowego.
Administracja zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany nicka użytkowników tylko w wypadku naruszenia w/w postanowienia.
30. Administracja zastrzega sobie prawo do zachowania wszystkich wiadomości napisanych przez użytkowników forum nawet po prośbie o usunięcie konta.
Usuwanie postów czy tematów na prośbę autora danego postu czy tematu będzie rozpatrywane i badane indywidualnie pod względem merytorycznym i zasadności usunięcia.
«
Ostatnia zmiana: 8.09.2013 00:26 Wrzesień 2013 wysłana przez tomekkk1
»
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Forum Audi Q
»
Audi Q3, Q5, Q7 - forum podstawowe
»
Jestem nowy , tutaj się witamy :)
»
REGULAMIN FORUM AUDI Q7 KLUB POLSKA